måndag 8 februari 2010

Välkommen Mimou!

Äntligen! En efterlängtad Kuddis.
2000gr och 32x60cm stor. Helt perfekt!
I vår soffa 2010-02-08
Mammi, Pappi & alla kuddsyskonen
jjjjjjj
Innan Mimou kom till oss bodde hon i Norrköping. Följande rader kom i det
sista mailet från R. när Tradera-affären var genomförd och DHL-uppgifterna
mailades över:
kkkk
"Här kommer en liten hälsning från kudden:
jjjj
Därifrån jag kommer de ville att jag skulle skickas till Er så billigt som möjligt, så de packade ner mig i en liten liten kartong
Jag har legat nerpackad i denna lilla kartong hela vägen till Er, så när jag kommer hem till Er
så är jag kanske lite skrynklig. Men låt mig bara lufta någon dag så skall jag försöka visa mig
från min skrynkelfria sida / KUDDEN"


Man kunde inte annat än att dra på smilbanden. Vi lovar att lilla Mimou kommer att få ett mycket tryggt och kärleksfullt hem att växa upp i;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar