torsdag 21 januari 2010

Ett utklipp från igår


Vintertårta kallas den, en syrlig mix av vit choklad och blodaplelsin.
ääää

På bordet står morgonpresenten: Ljusstaken Nordic Light
från Design House. Blommor och present från Helén med familj.
Hon och tjejerna överraskade mig rejält!
Kortet är från Leo Anakin. Han har sjort det själv med mycket möda
och mycket kärlek. Så fint att det gör ont.
jjjjjjj

Paketinnehåll: Randiga kökshanddukar från Lexington och
ett härligt presentkort på Butik Victoria i Skärhamn.
Allt detta tillsammans med fantastiska blommor från svärföräldrarna.
kkkkkk

35 år. Känns lite konstigt ändå. Nu är man där.
30 passerade obemärkt förbi, i alla fall på det sentimentala
planet. Det kanske är därför som man stannar upp nu?
Just för att det var så enkelt då.
Men livet är underbart. Jag har allt man kan önska sig
och lite till. Än är det inte slutfirat på långa vägar. Först
när jag har kalasat färdigt kan jag ikläda mig storlek 35
på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar