fredag 22 januari 2010

Gudmor Helén


Denna bilden är från i lördags och inte från igår.
Men hon var här på självaste dagen, min fina vän
Helén, och gjorde kvällen komplett. Det kommer jag
att leva på hela våren - att Du och tjejerna kom hit
bara för min skull!
Dessutom räddade Helén Pappan som befann sig i ett
feberinferno med en två sjuklingar i soffan.
- Det är fullständigt kaos här!
-Tobbe! Nu röjer vi järnet innan hon kommer hem!
- Ja, hon fyller ju 35!
Tack för att Du finns. Du betyder allt.
jjjjj


Vackra blommor från Fiori i Göteborg. Presenten som låg
på bordet i tidigare inlägg, kom från samma butik och innehöll
en jättefin ljusstake med tillhörnade ljus - också det med en
fin "tidningspappersdetalj".
-Mamma! Den passar att stå tillsammans med dom
andra i fönstret.
Han har öga för sånt, den lille Tigerungen. För det var precis
så som det var tänkt; att jag skulle ha den i min vita samling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar