onsdag 28 april 2010

It´s on everyone´s lips


Vanessa Paradis vackra ansikte pryder Chanels nya
läpptiftslansering ROUGE COCO. Förförisk fräschör and
I love it. I love her. I love Chanel. Få saker kan få mig på så
bra humör som små svarta, blanka askar med lyxigt innehåll.
jjjjjjjjjjjjjjjj
Det är över 10 år sedan sist som Mamman över huvud taget
använde läppstift. I sommar är det dags för en riktig läppstifts-
revival. No 06 Egérie blir min färg. Tillsammans med läppenna
No 25 Pink Sugar blir det den perfekta twisten när rosaaprikosa
toner möter en karamellig mörkrosa. Det låter motsägelsefullt,
men idag fick jag lära mig något nytt; att våga blanda toner som
inte är "menade" för varandra. Simsalabim!
Sommar i full blom på mindre än en minut.

2 kommentarer:

  1. Du kommer bli såå snygg:) Kramiz Sara L

    SvaraRadera
  2. Tack söta Sara! Det är ju tack vare Dig och P som jag blir så fin:) Ni är för snälla!

    SvaraRadera