torsdag 27 maj 2010

Faller för trycket

Mördande reklam måste vara ett bra betyg till
alla duktiga copywriters och alla andra reklammakare.
Jag trodde att jag skulle stå pall för trycket mot dessa
onödiga produkter, men icke. Nu har jag varit sugen
alldeles för länge så idag ska vi korka upp en sådan här:



Mango och meloner kan knappast kallas för "onödig"
konsumtion. Jag vet inte vad just denna melonsorten
heter, men jag kan intyga att den är fasligt god!
Ett tips när man ska välja melon är, att den ska dofta
sött och gott. Dessutom kan man trycka försiktigt på
melonens "navel" (på undersidan). När melonen är
mogen är också naveln lite sviktande.

3 kommentarer:

  1. Ser ut som en nätmelon gumman! Supersmaskigt mellanmål!!

    SvaraRadera
  2. Nej, det är välan en cantaloupe, eller?

    SvaraRadera
  3. Haha... jag skrattar högt åt din kommentar om det onödiga vattnet ;) trots att jag är utbildad inom nutrition och VET att de där vitaminera främst åker raka vägen ut ur kroppen så har jag fallit för just den här produkten. Framförallt är det kanske för att den är så god men någonstans känns den lite nyttig också.

    tror också att melonen är en cantaloupe - mkt vanlig i USA

    SvaraRadera